Здравей, Провери въведения текст, да не би TXT да си го изписал на кирилица, ако още имаш проблем напиши един майл до съпорта: support@ sector.bg без интервала
Както са ти написали колегите - да пратиш 1 мейл, да обясниш накратко какво в станало, да си напишеш телефонния номер, да приложиш отново скрийновете на смс-ите, че си таксуван и ще ти бъдат изпратени на ново генерираните кодове Всичко ще бъде наред, така че спокойно
Пратил съм му служебни кодове на момчето, със сигурност някой символ е на кирилица, силно ме съмнява фортумото да хитруват на дребно като нашенските посредници
Хубаво всички играчи да знаят, че мобилните оператори си ги таксуват за всеки СМС към съответният номер, без значение какво са писали вътре, после системата на фортумо по ключовата дума преценява дали СМС-а е за нас или някой друг, и ако е сгрешена или пък някой символ е на кирилица, вашият СМС изобщо не достига до нас, но въпреки това и мобилните и фортумо си прибират паричките...
Най-добре заебете тъпите СМС-и и ползвайте поръчката на код по мейл и плащайте онлайн с карта през пейпал или на изипей каса, в пъти по-изгодно ви е така или иначе