Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Форуми

CS 1.6 Servers SECTOR.BG Counter-Strike Community :: Форуми :: Администрация :: Администрация
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Освежаване на Deathmatch и Gungame
Редактори:Kobri, ATAKA-, SleepWalker, ATAKA, perfektnoto savur6enstvo, Logitech_, BaDaZz, Lummox, Could I Have This Kiss Forever, SleepWalker-, Xfirb
Автор Отговор
Kobri
пт окт 25 2019, 11:13
SECTOR Founder

Регистриран потребител #45
Регистриран: ср фев 25 2009, 04:39
съобщения: 725

Привет стрелци,

Време е да поосвежим и сървърите където екшъна никога не спира!

Промените засега са следните:


> Индикация в реално време около мерника на демиджа който правите с всяко ваше попадение за да усещате още по-хубаво как "патрона влиза"

> Комбо убийства - ефектно графично отброяване на поредните ви убийства върху самите трупове, направени в интервал до 5 секунди между тях

> Присветване на екрана при всяко ваше убийство, за да разбирате моментално дали вие сте автора на нечия смърт без да си отклонявате погледа от екшъна, като можете да настроите цвета и интензитета, или направо да го изключите чрез чат командата /fade (менюто е малко на руски още, но мисля че ще се справите, плъгина даже ще ви запази настройките!)

> Множество нови анонси сред които вече има и такива за отмъщение, като можете удобно да ги включвате/изключвате с чат командата /sounds ако ви гръмва главата на по-малките карти
 

Споделете вашите впечатления, предложения за нови карти или пък идеи за подобряване на сървърите като отговор в тази тема

Благодарим за вниманието и ви пожелаваме приятна игра!


[ Редактирано пт окт 25 2019, 11:33 ]
Най-отгоре
{SENDPM=45}
C0rpsemaker
сб окт 26 2019, 01:53
Регистриран потребител #17494
Регистриран: сб мар 19 2011, 12:55
съобщения: 186
Някои новости в дъст2 също биха били добре дошли... време е да направите гоуст плъгина не само за началото на мапа и да махнете тиймфлаша.
Най-отгоре
{SENDPM=17494}
SweetB
сб окт 26 2019, 06:03
Регистриран потребител #33260
Регистриран: пт сеп 07 2018, 06:34
съобщения: 58
C0rpsemaker написа ...

Някои новости в дъст2 също биха били добре дошли... време е да направите гоуст плъгина не само за началото на мапа и да махнете тиймфлаша.

+ за флаша
Най-отгоре
{SENDPM=33260}
[Spewn!]
нд окт 27 2019, 10:28
Регистриран потребител #28848
Регистриран: вт мар 24 2015, 10:35
съобщения: 63
И аз съм ЗА да се премахне тийм флаша.
Най-отгоре
{SENDPM=28848}
velkatair
пн окт 28 2019, 12:11
Регистриран потребител #24239
Регистриран: сб апр 27 2013, 07:00
съобщения: 46
C0rpsemaker написа ...

Някои новости в дъст2 също биха били добре дошли... време е да направите гоуст плъгина не само за началото на мапа и да махнете тиймфлаша.

И аз много се дразня на ламерите, които не се съобразяват, а те са МНОГО, НО представи си че си СТ на Дъст2 и пазиш ярд, какъв шанс имаш, когато някой метне 2 флаша ти си фулл флаш а 6 човека си тичат и стрелят без проблем. Да, доста тъпо е.
Не е ли по-добре да се спира флаша на играча при 1-2 тийм флаша, така искат не искат ще се съобразяват повече, най малкого ще ни флашват по 1-2 пъти.
Играл съм в сървъри без тийм флаш, като сме 2ма аз флашвам и другия подава си е чист чийт.
Най-отгоре
{SENDPM=24239}
Kobri
вт окт 29 2019, 12:49
SECTOR Founder

Регистриран потребител #45
Регистриран: ср фев 25 2009, 04:39
съобщения: 725
Блокирането на флашовете за даден играч винаги си го е имало при над 3 тиймфлашвания, иначе велката е прав за другото, ебава се геймплея ако масово не се флашват

Добавих ви и имунитета от тиймфлаша в класиците, но е направен да действа само за играчите притежаващи екстрата "имунитет" (SECTOR SuperVIP), така че тези които го ползват ще са единици
Най-отгоре
{SENDPM=45}
[Spewn!]
вт окт 29 2019, 04:29
Регистриран потребител #28848
Регистриран: вт мар 24 2015, 10:35
съобщения: 63
Някой може ли да ми разясни какъв е тоя (SECTOR SuperVIP)?
Най-отгоре
{SENDPM=28848}
Xfirb
вт окт 29 2019, 05:27
Staff
Регистриран потребител #31835
Регистриран: пт мар 03 2017, 12:04
съобщения: 78
ИМУНИТЕТ от TEAM FLASH
Имунитета включва и следните неща:
+ ТИТЛА (SECTOR SuperVIP)
+ Имунитет от AFK KICK
+ Имунитет от ANTI-RETRY Slay
+ Командата AMX_DIE - slay
Най-отгоре
{SENDPM=31835}
C0rpsemaker
вт окт 29 2019, 10:27
Регистриран потребител #17494
Регистриран: сб мар 19 2011, 12:55
съобщения: 186
velkatair написа ...

C0rpsemaker написа ...

Някои новости в дъст2 също биха били добре дошли... време е да направите гоуст плъгина не само за началото на мапа и да махнете тиймфлаша.

И аз много се дразня на ламерите, които не се съобразяват, а те са МНОГО, НО представи си че си СТ на Дъст2 и пазиш ярд, какъв шанс имаш, когато някой метне 2 флаша ти си фулл флаш а 6 човека си тичат и стрелят без проблем. Да, доста тъпо е.
Не е ли по-добре да се спира флаша на играча при 1-2 тийм флаша, така искат не искат ще се съобразяват повече, най малкого ще ни флашват по 1-2 пъти.
Играл съм в сървъри без тийм флаш, като сме 2ма аз флашвам и другия подава си е чист чийт.

наистина няма как да не се съглася, всичко е така. И все пак, малко хора играят сериозно и координирано. Отностно спирането на мятане на флаш след тиймфлаш, бих помолил да се намали блокировката и да е временна за няколко рунда, защото обратното когато зомбитата от отбора нямат пространствена ориентация колкото и да ги пазиш, те се флашват и после не можеш да си ръшнеш като хората, което също пречи на геймплея и баланса. Минаването през съотборниците за да не се бутаме може ли да се преговаря?:)

[ Редактирано вт окт 29 2019, 10:54 ]
Най-отгоре
{SENDPM=17494}
Kobri
чт окт 31 2019, 09:53
SECTOR Founder

Регистриран потребител #45
Регистриран: ср фев 25 2009, 04:39
съобщения: 725
Блокировката е 5мин. и не мисля че е чак толкова много

За минаването през съотборниците ще ви пуснем анкета и после ще преценим
Най-отгоре
{SENDPM=45}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System