cl_updaterate 60-80, cl_cmdrate 105 мисля, че е най-добре
Нямам загуба на 105 на 60 на 80 все тая си е май. Някъде по форума четох , че cmdrate отговаря на +5 спрямо херците на монитора , колко е верно не знам.Моя е 75хз
Да.Ако си със стеам ex_interp го правиш на 0 и ще се нагласи само спрямо updaterate.Ако ти е хубав нета и нямаш loss rate 100 000 updaterate 102 cmdrate 105,ако имаш loss свали updaterate,ако цъкаш на 144 фпс вече нз някои пускат cmdrate на 228 тогава,но на 100 фпс 105 си е топа.
Да.Ако си със стеам ex_interp го правиш на 0 и ще се нагласи само спрямо updaterate.Ако ти е хубав нета и нямаш loss rate 100 000 updaterate 102 cmdrate 105,ако имаш loss свали updaterate,ако цъкаш на 144 фпс вече нз някои пускат cmdrate на 228 тогава,но на 100 фпс 105 си е топа.
Да.Ако си със стеам ex_interp го правиш на 0 и ще се нагласи само спрямо updaterate.Ако ти е хубав нета и нямаш loss rate 100 000 updaterate 102 cmdrate 105,ако имаш loss свали updaterate,ако цъкаш на 144 фпс вече нз някои пускат cmdrate на 228 тогава,но на 100 фпс 105 си е топа.
Айде не се занимавайте с команди и вдигане на фпс без да знаете сървъра на колко е ограничен. Айнщайн и Нобел да отидат да се почерпят някъде аз, черпя. Купи си един 2K/4K gaming монитор от качествените поне за 1500 лв ,да ти дава избор на какви херци да цъкаш, избираш синхронизация каквато искаш дали за 3D или за Nature motion и ще видиш ,че фпс няма значение вече. Обръщам се към палавника който игра Rb Leipzig PSG - 2ка
От години не се занимавам с такива индивиди, но много ми допадна тона ти 1. Като цяло, ако имаш малко мозък ще се сетиш, че сървърите са минимум 1000 фпс, тук преди бяха 10к. 2. СЪРВЪР фпс няма НИЩО ОБЩО с клиентския фпс. 3. Резолюцията (2к, 4к) нямат общо с херците при мониторите. 4. Херците при мониторите нямат общо с фпс в цс. 5. Много ме кефят ушичките с езика, сладур.
На теб май ти е лошо нещо. 1.Ти как точно видя 10000фпс и как го измери , до колкото знам 10000фпс не се прави даже от клиентски компютър или каквото и да е , такива скорости на кадъра се правят от високо скоростни камери АРИ та и Сонита ( в интернет има такива може да си купиш за 50 000евро) . Виждаш как излиза куршума от цевта ли какво по-точно? 10000фпс и то на игра Може и 1млрд fps да ти напишат , което ест не е реално.
2. знам,че няма , нали затова има команди с които се избира дали движението и нещата които се случват да се синхронизират по клиентския фпс или сървърния . Това елиминира закъснението на клиентския компютър. Сървъра има таймер обикновено е до 1ms ,когато някой бяга и натиснеш да стреляш ,изпращаш пакет с информация до сървъра (какво си натиснал , къде е мерника и време в което станало действието) ,той сравнява времената и ако на това място преди 2ms е имало hitbox ти дава точен изстрел ,въпреки че играча вече не е на това място.
3. Как да няма значение зад всеки пиксел има три транзистора ,всеки от тях се отваря и затваря 140 пъти в секунда при 140hz . За 4К са 8млн и 300хил и точно това е голямата загуба във видео картата , при мене пише ,че препоръчително херците намаляват с увеличаване на резолюцията поради незначителния ефект за простото око , натоварването на картата и поради невъзможността да контролира големия брой пиксели ,което води до изгаряне на някои от тях заради "твърда комутация".
4.Кой казал ,че имат ? аз съм 120hz на 100фпс обаче , в моя монитор въобще няма меню с фпс , избирам само hz и 3D или nature motion. И почти свикнах
Обеснявам ти като човек , ако ще се заяждаш опитай с някои друг .