Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

SECTOR.BG Counter-Strike Community - The Best CS 1.6 Servers in the World! :: Форуми :: Дискусии :: Общи теми
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Препоръчителни команди/rates за cs 1.6 [ВАЖНО!]
Отиди на страница   <<      
Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
velkatair
вт фев 15 2022, 12:53
Регистриран потребител #24239
Регистриран: сб апр 27 2013, 07:00
съобщения: 95
Вие можете и rate 600 000 да напишете и да не го промени, но това не значи, че лимита не е 100к.

команди от сорта 0/1 , 1/2/3 тогава ти дава отговор ако примерно има 0/1 ти искаш 2 +1 Амфет.
Най-отгоре
{SENDPM=24239}
SleepWalker
вт фев 15 2022, 06:38
Head Admin

Регистриран потребител #10270
Регистриран: чт сеп 17 2009, 04:11
съобщения: 571

Велка, хайде да спрем с глупостите. Максималната стойност на rate е ясно, че е 100 000, пише го, а тя може да бъде определена и от сървъра съответно между 20000 и 100000 с min/maxrate. Относно cmdrate, тя няма лимит. Погледни хубаво тази снимка и виж коя команда наистина има зададена стойност на минимум и максимум, а именно updaterate - съответно 20 и 102. И какво се случва като напишеш по-малка или по-голяма стойност.
Моля, обърни внимание и на състоянието на зелената линия при 144 FPS и 105 cl_updaterate. Зелената линия НЕ е права, а е вълнообразна.
Сега погледни отново зелената линия при 144 FPS и 149 cl_updaterate.
Зелената линия е перфектно права.

Ако наистина updaterate беше с максимална стойност от 105, както ти упорито твърдиш, то играта нямаше да приеме по-голяма такава нито в конзолата, нито да се отчете на net_graph и нито щеше да има някаква разлика в зелената линия и като цяло във вървенето на играта, а най-вероятно и fps_max щеше да бъде ограничена, както нямаше да има и fps_override.
Най-отгоре
{SENDPM=10270}
velkatair
вт фев 15 2022, 08:06
Регистриран потребител #24239
Регистриран: сб апр 27 2013, 07:00
съобщения: 95
Предавам се
Най-отгоре
{SENDPM=24239}
Producenta
ср фев 16 2022, 08:48
Регистриран потребител #30848
Регистриран: нд юни 19 2016, 05:02
съобщения: 47
За steam fps_max-а най-добре да е на 99.5 за да е на 100% като преди, на 100 вече много леко се ебава движението и определени скокове не могат да се направят както с 99.5.
А за cmdrate и Valve са си казали че няма лимит - та там е fps-то + 5



(https://github.com/ValveSoftware/halflife/issues/54#issuecomment-13800085)

[ Редактирано ср фев 16 2022, 08:50 ]
Най-отгоре
{SENDPM=30848}
duh4e
ср фев 23 2022, 11:02
Регистриран потребител #34446
Регистриран: ср мар 25 2020, 10:28
съобщения: 8
Ms показвани от командата Net_graph /и латенцито показвано от таб менюто /реални ли са?
Най-отгоре
{SENDPM=34446}
velkatair
чт фев 24 2022, 08:58
Регистриран потребител #24239
Регистриран: сб апр 27 2013, 07:00
съобщения: 95
Latency не е реално тъй като доста сървъри включително и интернешълите на сектор използват fake ping plugins, за да лъжат играчите, че имат нисък пинг, НО MS показва реалният статус. Сиреч гледай MS, а не пинга.
Най-отгоре
{SENDPM=24239}
quattro
чт фев 24 2022, 10:11
Регистриран потребител #16522
Регистриран: нд дек 19 2010, 09:55
съобщения: 48
И колко е разликата? При мен е понякога същото, понякога е 5 някога 10 разликата.
Най-отгоре
{SENDPM=16522}
Thug Life
пт фев 25 2022, 09:38
Регистриран потребител #300
Регистриран: пт апр 17 2009, 04:31
съобщения: 179
quattro написа ...

И колко е разликата? При мен е понякога същото, понякога е 5 някога 10 разликата.

Разликата е,че едното няма общо с другото.За това едното е писано latency,а другото е ms.В scoreboard ти отчита латентността – времето, необходимо на данните да достигнат до сървъра,докато в net_grapha ти показва действителният пинг или по-точно времето за което е необходимо твоите данни да отидат до сървъра и да получат отговор.
Най-отгоре
{SENDPM=300}
Отиди на страница   <<       

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System