Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

SECTOR.BG Counter-Strike Community - The Best CS 1.6 Servers in the World! :: Форуми :: Общност :: Mapping
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Как детайлно да изваяме скали
Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
DragonClaw
нд юли 19 2009, 08:27
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Като за начало, трябва да знаете, че когато искаме перфектен резултат за скали, е препоръчително да работите на изключен texture lock (малката иконка "tl" от горните редове с приложения), което означава, че с придвижване на блок текстурата не остава същата а се измества. Така се предотвратяват грозни несъответствия на текстурите на 2 бръша на ъгли/ръбове:
[натисни тук]
Да започнем първо със обикновени скали:
1.Вземете текстура на скала и направете един блок:
[натисни тук]
2.Маркирайте скалата и я нарежете на неравни парчета:
[натисни тук]
3.Деформирайте всяко парче по отделно с Vertex Tool така, че да се получат гънки:
[натисни тук]
Това са съвсем прости скали. Време е да им сложим някои допълнителни екстри. За да им направим заобляне в долната част както на deathrun_alpin_final [натисни тук]
1.Направете блок в долната част на скалата:
[натисни тук]
след което го деформирайте така, че едната страна да е прилепнала към скалите, а другата да е толкова навън, колкото искате да е издаден наклона:
[натисни тук]
За да не се получи invalid solid structure грешка, е абсолютно ЗАДЪЛЖИТЕЛНО блока да е успоредник, т.е. 2 по 2 страните да са равни!
2.Хванете външните горни ръбове на блока и ги преместете на зад до задните ръбове така, че да се сливат:
[натисни тук]
Ще ви излезе следния прозорец:
[натисни тук]
където давате "Yes"
Сега наклона ви е готов. Трябва да го направите и при всички останали гънки от скалата:
[натисни тук]
Сега с тази скала имате 3 варианта:
1.Да маркирате всички скали и да и изрежете под един ъгъл:
[натисни тук]
което според мен е възможно най-грозния и мързелив начин, и съжалявам за всяка моя карта на която съм го прилагал .
2.Да направите наклон на скалите отгоре:
[натисни тук]
Може да стане много бързо - ако сте направили наклон на скалата от долу просто копирате долните блокове от горе. Но понеже те са били успоредници скалата ще прилича на макет:
[натисни тук]
Ако не искате това да е така, маркирайте скалите (не блоковете за наклон а самите скали) и ги копирайте отзад, след което изрежете задната им част която ще остане да стърчи:
[натисни тук]
Този тип изглежда много добре в игра.
3.Можете да изрежете върховете на всяка скала по отделно, за да се получи неравност, която в игра също е ефектна:
[натисни тук]
Сега можете да си направите сами хубави скали!

[ Редактирано сб окт 17 2009, 10:10 ]
Най-отгоре
{SENDPM=18}
kle4ka
сб окт 17 2009, 04:13
Регистриран потребител #10773
Регистриран: вт сеп 22 2009, 10:21
съобщения: 10
защо урокъ е изтрит и кога "скоро" ще бъде обновен
Най-отгоре
{SENDPM=10773}
DragonClaw
сб окт 17 2009, 10:10
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Благодаря ти, че ми напомни. Заповядай!
Най-отгоре
{SENDPM=18}
kle4ka
сб окт 17 2009, 10:29
Регистриран потребител #10773
Регистриран: вт сеп 22 2009, 10:21
съобщения: 10
дам, мерси
аз тез неща ги знаех де мислех че ще науча още нещо но се пак мерси
Най-отгоре
{SENDPM=10773}
gadniq1
сб окт 01 2011, 01:56

Регистриран потребител #10021
Регистриран: пн сеп 14 2009, 07:01
съобщения: 236
http://www.youtube.com/watch?v=Bt94yhThqDo
Най-отгоре
{SENDPM=10021}
DragonClaw
сб окт 01 2011, 11:44
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Нали по датата се сещаш, че тук са написани пълни глупости. Всеки знае за триъгълничестия метод, не си открил нещо ново.

[ Редактирано сб окт 01 2011, 11:45 ]
Най-отгоре
{SENDPM=18}
KrA40n1
нд дек 18 2011, 04:30
Регистриран потребител #18189
Регистриран: вт юни 07 2011, 01:30
съобщения: 56
[натисни тук]

мисля че изглежда по добре

[натисни тук]

това изглежда дост странно...
Най-отгоре
{SENDPM=18189}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System