Като за начало, трябва да знаете, че когато искаме перфектен резултат за скали, е препоръчително да работите на изключен texture lock (малката иконка "tl" от горните редове с приложения), което означава, че с придвижване на блок текстурата не остава същата а се измества. Така се предотвратяват грозни несъответствия на текстурите на 2 бръша на ъгли/ръбове: [натисни тук] Да започнем първо със обикновени скали: 1.Вземете текстура на скала и направете един блок: [натисни тук] 2.Маркирайте скалата и я нарежете на неравни парчета: [натисни тук] 3.Деформирайте всяко парче по отделно с Vertex Tool така, че да се получат гънки: [натисни тук] Това са съвсем прости скали. Време е да им сложим някои допълнителни екстри. За да им направим заобляне в долната част както на deathrun_alpin_final [натисни тук] 1.Направете блок в долната част на скалата: [натисни тук] след което го деформирайте така, че едната страна да е прилепнала към скалите, а другата да е толкова навън, колкото искате да е издаден наклона: [натисни тук] За да не се получи invalid solid structure грешка, е абсолютно ЗАДЪЛЖИТЕЛНО блока да е успоредник, т.е. 2 по 2 страните да са равни! 2.Хванете външните горни ръбове на блока и ги преместете на зад до задните ръбове така, че да се сливат: [натисни тук] Ще ви излезе следния прозорец: [натисни тук] където давате "Yes" Сега наклона ви е готов. Трябва да го направите и при всички останали гънки от скалата: [натисни тук] Сега с тази скала имате 3 варианта: 1.Да маркирате всички скали и да и изрежете под един ъгъл: [натисни тук] което според мен е възможно най-грозния и мързелив начин, и съжалявам за всяка моя карта на която съм го прилагал . 2.Да направите наклон на скалите отгоре: [натисни тук] Може да стане много бързо - ако сте направили наклон на скалата от долу просто копирате долните блокове от горе. Но понеже те са били успоредници скалата ще прилича на макет: [натисни тук] Ако не искате това да е така, маркирайте скалите (не блоковете за наклон а самите скали) и ги копирайте отзад, след което изрежете задната им част която ще остане да стърчи: [натисни тук] Този тип изглежда много добре в игра. 3.Можете да изрежете върховете на всяка скала по отделно, за да се получи неравност, която в игра също е ефектна: [натисни тук] Сега можете да си направите сами хубави скали!