Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

SECTOR.BG Counter-Strike Community - The Best CS 1.6 Servers in the World! :: Форуми :: Общност :: Mapping
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Как да вградим текстурите използвани в картата
Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
DragonClaw
нд юли 19 2009, 10:05
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
1.NoWadTextures. С него вграждаме всички използвани wad файлове в BSP файла:
[натисни тук]
2.WadInclude. С него по отделно вграждаме wad файлове и можем да изберем кои да останат вградени и кои не
[натисни тук]

[ Редактирано вт авг 18 2009, 10:46 ]
Най-отгоре
{SENDPM=18}
xTaZy
сб сеп 12 2009, 09:23
Регистриран потребител #3426
Регистриран: чт юли 23 2009, 09:44
съобщения: 8
А задължително ли трябва да вграждаме текстурите в .bsp-то ?
Най-отгоре
{SENDPM=3426}
DragonClaw
сб сеп 12 2009, 09:35
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Чрез вграждане спестяваш време на потребителите, които теглят картата от сървър да теглят wad файлове. Освен това не трябва да правиш и res.
Най-отгоре
{SENDPM=18}
Unlimited Power | ToChKaTa
нд дек 11 2011, 04:20
Регистриран потребител #19517
Регистриран: пт ное 25 2011, 03:35
съобщения: 17

Ама като напиша NoWadTextures и като вкарам мапа в някои server и ми тегли вадовете коит сам сложил ако някои ги няма и ги тегли автоматично ?
Най-отгоре
{SENDPM=19517}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System