Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

SECTOR.BG Counter-Strike Community - The Best CS 1.6 Servers in the World! :: Форуми :: Общност :: Mapping
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Как да компилираме чрез Comand Prompt (bat файл)
Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
DragonClaw
пн юли 20 2009, 10:26
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Това е най-добрия начин за компилиране, защото е по-бърз и по-сигурен. (освен ако не искате допълнителни настройки при компилиране чрез програмата Orbital Studio Batch Compiler)
Като за начало сейвайте MAP файл на вашата карта в папка tools ето така:
Valve Hammer Editor/tools/mapname.map
Ще използвам de_dust2 за пример. След това си набавете BAT файл и го кръстете с името на картата. Той отново трябва да е в същата директория. Ето един такъв:

Дайте дясно копче в-у файла и Edit. Когато ви се отвори, въведете този код:

@echo off
hlcsg -nowadtextures de_dust2
hlbsp de_dust2
hlvis de_dust2
hlrad de_dust2
copy de_dust2.bsp "D:\Counter-Strike\cstrike\maps"
cd D:\Counter-Strike
pause
hl -dev -console -game cstrike +map de_dust2

След това го затворете със запазената нова информация. (-nowadtextures е за да вградите wad файловете в bsp файла, погледнете тук: [натисни тук] )

Два пъти клик с ляво копче върху BAT файла и компилацията започва в отделна конзола.
Най-отгоре
{SENDPM=18}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System