Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
KrA40n1
сб окт 08 2011, 11:59
Регистриран потребител #18189
Регистриран: вт юни 07 2011, 01:30
съобщения: 56
Това ентити се използва за активиране на други ентитита, например врати, състоящи се от повече от 1 func_door, на падащи автоматични капани(нямам пример за CS 1.6 за това от CSS - mg_saw_fix)

1.Правите блок с текстура aaa_multi/aaatriger там където искате и му задавате trigger_multiple(има ли смисъл от картинка?)

2.Настройки:
Name - ако трябва да е активно преди задействането на друго ентити.
Master - ако трябва определно ентити да е активирано за да може това да е активирано.
Target - името на ентито, което трябва да се активира.
Delay before trigger - Време след което се активира Target-а
Sound style - звук, при активиране...
Delay before reset - време след което ентитито може да се активира отново.

[ Редактирано нд окт 09 2011, 08:57 ]
Най-отгоре
{SENDPM=18189}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System