Скоро в Jump сървъра ще има едно голямо обновяване. Част от него ще е новата подобрена версия на /invis плугина, която ще включва още опции. В тази тема ще намерите обяснение и препоръки как да ги използвате.
Първо, ето как ще изглежда новото меню:
1.Players - тук няма нищо ново. Както досега, това прави останалите играчи невидими. Тази опция може да има най-голям принос за повишаване FPS-а.
2.Water/Waterfalls - досега опцията правеше невидима само водата, в новата версия обаче, водопадите също ще са невидими. По-малко изрисувани обекти - повече FPS.
3.Sprites/Models - изцяло нова опция. Прави env_sprite, cycler_sprite и cycler невидими. Ако това не ви говори нищо, ето какво имам предвид: При някои карти това също може да доведе до значително покачване на FPS-а. Трябва да знаете обаче, че понякога такива модели служат за скоци, а телепорти са означавани с подобни кръгли sprite-ове. За това е по-добре да ползвате тази опция главно на карти, където модели и спрайтове изпълняват само декоративна функция.
4.Illusionaries - скрива обикновено декоративни неща - лъчи на светлина, табелите над старт бутоните и всякакви подобни работи, през които играчът минава свободно. Често срещана практика е вода да е направена чрез func_illusionary, така че ако с досегашната опция "Waters" все още е имало "води", които не стават невидими, то с новата опция Illusionaries вече ще са.
5.Triggers - при тази опция няма да забележите кои обекти стават невидими, защото те обикновено (или дори винаги) са. Въпреки това при някои по стари карти, макар и невидими, някои triggers черпят ресурси за да бъдат изрисувани. С други думи ефекта на тази опция може да бъде най-усещан на стари, дълги и големи bhop карти.