1. Първо правите релсите: 2. Поставяте path_track на местата всяко място където се изисква завой: Настройки: Name - Пишете името на path_track-а Next stop target - Пишете името на предишният path_track
3. Правите влака и origin(там където искате да е оста завиване) маркирате ги и задавате func_tracktrain и един блок с текстура aaa_triger, на който задавате func_traincontrols: 4. Настройки и флагове: func_tracktrain: Name - трябва за func_traincontrols Pitch Yaw Roll - на къде да е завъртян влака Render FX - ако искате текстурата да мига до FX amount-а Render mode - Ако искате да е прозрачно или има текстура с { FX Amount - Колко прозрачно да бъде(само при Render Mode - Texture) First Stop Target - Там от където започва влакчето Sound - звука, който издава влака Distance Between Wheels - разстоянието м/у колелата(в Unit-и) Height Above Track колко да е над земята Initial Speed - първоначална скорост(без да е пипано нищо от човек) Speed - скоростта на влака Damage on crush - колко dmg да взима на човек при сблъсък с предмет Volume - силата, с която се чува звука, който издава влака
Флагове: No Pitch - без да завива по X остта No User Control - да не се управлява от човек(в случая не трябва) Passable - при активиран този флаг ще се преминава през влака