Велка, хайде да спрем с глупостите. Максималната стойност на rate е ясно, че е 100 000, пише го, а тя може да бъде определена и от сървъра съответно между 20000 и 100000 с min/maxrate. Относно cmdrate, тя няма лимит. Погледни хубаво тази снимка и виж коя команда наистина има зададена стойност на минимум и максимум, а именно updaterate - съответно 20 и 102. И какво се случва като напишеш по-малка или по-голяма стойност. Моля, обърни внимание и на състоянието на зелената линия при 144 FPS и 105 cl_updaterate. Зелената линия НЕ е права, а е вълнообразна. Сега погледни отново зелената линия при 144 FPS и 149 cl_updaterate. Зелената линия е перфектно права.
Ако наистина updaterate беше с максимална стойност от 105, както ти упорито твърдиш, то играта нямаше да приеме по-голяма такава нито в конзолата, нито да се отчете на net_graph и нито щеше да има някаква разлика в зелената линия и като цяло във вървенето на играта, а най-вероятно и fps_max щеше да бъде ограничена, както нямаше да има и fps_override.
За steam fps_max-а най-добре да е на 99.5 за да е на 100% като преди, на 100 вече много леко се ебава движението и определени скокове не могат да се направят както с 99.5. А за cmdrate и Valve са си казали че няма лимит - та там е fps-то + 5
Latency не е реално тъй като доста сървъри включително и интернешълите на сектор използват fake ping plugins, за да лъжат играчите, че имат нисък пинг, НО MS показва реалният статус. Сиреч гледай MS, а не пинга.
И колко е разликата? При мен е понякога същото, понякога е 5 някога 10 разликата.
Разликата е,че едното няма общо с другото.За това едното е писано latency,а другото е ms.В scoreboard ти отчита латентността – времето, необходимо на данните да достигнат до сървъра,докато в net_grapha ти показва действителният пинг или по-точно времето за което е необходимо твоите данни да отидат до сървъра и да получат отговор.