Значи когато си направя текстурите на стаята от която да почват Контра-терористите и терористите дори всички други неща - пътя,капаните,бутоните и т.н. ми ги дава всички като една текстура,която е на розови и черни точки.Ако може някой да помогне.И да попитам как да направя някой блок да се вдигне настрани и да сплеска играча?Имам предвид както на deathrun_extreme_hard на 3ия етаж - 1ия капан ?
За текстурите: при компилирането на картата не е намерен/добавен даден wad файл, използван в картата. За да го оправиш сложи всички използвани wad-ове в настройките на хамъра и пак компилирай. За rotating-а: 1во - направи си блока, който ще се завърта
2ро - намери текстура "origin" и направи блок с нея там, където ти трябва да е "оста", по която ще се завърта другия блок
3то - маркирай двата блока, натисни ctrl+t и намери func_door_rotating
4то - настрой ъгъла на завъртане на rotating-а. Цъкни на етикет "flags" и там ще намериш start open, reverse dir и т.н. От там за настройка на ъгълати трябва да знаеш, че: reverse dir - завъртане наобратно one-way - след като веднъж обектът е завъртян, да не се връща x axis - вертикално завъртане y axis - хоризонтално завъртане
Допълнително добавяш име в "name" на rotating-а и бутон, който да го активира, но там вече би трябвало да знаеш как става.