Ето го единия бияч на ГЕРБ и мутра на ТИМ - Симеон Стойчев , Това е герберчето от днес, дето бие жени!Казва се Владимир Капарис член на ГЕРБ от община Оборище.Ще свърши в ..... На кого служи българската полиция, според видът на тяхните емблеми? Снимката е правена днес на протест в Княжево Цитати и копи снимки от фаце буце. Мр ДЕвил
Истинската битка е да се поставят служители избрани честно от народа , за да служат в интерес на народа . А тези стани да седна насметени на бонището , където им е мястото . За целта е нужно да се саздаде активно гражданско общество а не мафиотски групировки , хунти , банди и тем подобни .
И кой ще го създаде това гражданско общество? Всеки гледа на него да му е арнотийка и не мисли за другите. С годините се нагледахме на хора, които "мислят" за народа, а накрая до ушите в лайна. Кой млад и кадърен ще стои тука на максимум 1 000 лв. заплата, като в чужбина ги взима за 3 дни, без извънредните при това. Всички е тотално прогнило, от най-тъпия служител на гише до министър-председателя. Да не споменавам липсата на средна класа, която е основният двигател на всяка икономика. Изпростела нация, с изпростели полици нема как да върви напред.
Мисля да прочета ето това и да го препиша в една тетрадка в свободното си време . [натисни тук] Обществото или човешкото общество е голяма група от хора[1], общност в трайно социално взаимодействие, споделяща една и съща географска или социална територия, подчинена на един и същ политически авторитет и доминиращи културни очаквания. Понякога се разбира и обществото в света, „глобалното общество“ като цяло.
Обществата се характеризират с модели на взаимоотношения (социални отношения) между индивиди, които споделят определена култура и институции; дадено общество може да се опише като сбор от такива взаимоотношения между съставляващите го членове. В социалните науки, наричани още обществени науки, едно по-широко общество често проявява стратификация или модели на господство в подгрупите.
Доколкото това е вид сътрудничество, едно общество може да даде възможност на своите членове да се възползват по начини, които иначе не биха били възможни на индивидуална основа. Така могат да се разграничат както индивидуалните, така и социалните (общи) ползи и в много случаи се установява, че те се припокриват. Обществото може да се състои и от хора със същите убеждения, управлявани от собствените си норми и ценности в рамките на господстващо, по-широко общество. Това понякога се нарича субкултура.
В по-широк план, и особено в рамките на структуралистичната мисъл, едно общество може да бъде илюстрирано като икономическа, социална, индустриална или културна инфраструктура, съставена от различна колекция от отделни индивиди. В това отношение обществото може да означава обективните взаимоотношения, които хората имат с материалния свят и с други хора. Човешките общества често са организирани според основното си препитание. Социалните учени са установили общества на ловци-събирачи, номадски овчарски общества, градинарски или просто земеобработващи общества, и интензивни земеделски общества (наричани още цивилизации). Според някои, индустриализираните общества и тези след индустриализацията се различават от традиционните земеделски общества.
Обществата също могат да бъдат организирани според политическата си структура: по нарастващ по големина и усложненост ред те са клан, племе, държава. Пс имам нещо предвид ще се наложи да се потрудя да го ева ТАЗ Мрази водата. [натисни тук]