За sv_minupdaterate 30 единствено се ощетява играчите с интернет от 21ви век от където се получава хора с перфектен интернет и машини да имат проблеми, като ирачи с 5-10 пинг да са лагави и да се създава смут. Останалите с такива проблеми винаги може да променят стойността от клиентската част (cl_updaterate, rate). sv_minupdaterate компромисният вариант заради играчи без steam или скапан интернет е 60, като в перфектни условия (играчи със steam и правилни рейтове) може да е дори 80. За жалост това при нас няма как да се случи освен, ако не вкарате плъгин, които променя рейтовете на играчите при влизане. (на което не съм фен, но при масовката е от полза). Можем да вземем пример от Fastcup, където при 60 пинг играта върви мазно и патрона влиза, естествено има засечки при спрей.
Не е лошо да се обърне внимание на auto-balance или нещо подобно в респауна. През повечето време от деня , както ей сега в момента играем 10:2 - 10 Т срещу 2 CT + 8 бота.