Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
TeMpLe
нд ное 14 2010, 04:09
Регистриран потребител #15022
Регистриран: чт мар 11 2010, 08:50
съобщения: 274
1.Теглите си Valve Hammer Editor от тук: [натисни тук]

2.Направете си 1 блок с "Block Tool" като направите блока му изберете текстура "scrollwater1" Снимка: [натисни тук]

3.Cлед което настройвате текстурата така:
Снимка: [натисни тук]
Давате "Apply" и сте готови

4.Сега селектираме блока и задаваме функцията func_conveyor за да направим водата да се движи надолу като истински водопад
Снимка: [натисни тук]

След което правим тези настройки:

FX Amout: 120 (Колко да е прозрачна водата)
Render mode: Texture
Conveyor speed: 100 (С каква бързина да се движи надолу водата)

После на "Flags" даваме отметки на "No push" "No solid" :

Снимка: [натисни тук]

И остана само да си компилирате картата и да се радвате на водопада

Краен резултат: Снимка: [натисни тук]

Успех

[ Редактирано нд ное 14 2010, 04:23 ]
Най-отгоре
{SENDPM=15022}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System