Това е урок, в който ще ви покажа как се прави Bunny Hop карта (потъващи блокове, телепорти, дестинации, healthcharger). 1.Потъващите блокове [натисни тук] -функция: func_door -Angle (ъгъл): Down (надолу). Когато бръшовете трябва да влизат в стената ъгълът се променя. -Speed (скорост на потъване): 100-150 -Delay before close (колко време блока да стои потънал): трябва да се вдига максимално бързо т.е. 1 2.Телепортиране [натисни тук] -блок с текстура "AAATRIGGER" -функция: trigger_teleport -Target: името на дестинацията на телепорта, която е описана по-долу 3.Дестинация на телепорта [натисни тук] -Point Entity: info_teleport_destination -Name (име): тук пишете името, което сте написали за Target на телепорта (примера на картинката е с "tel2") -Angle (ъгъл): може да зададете посока, на която да е обърнат играча при телепортиране, обикновено трябва да е обърнат към следващия левел 4.Healthcharger [натисни тук] [натисни тук] [натисни тук] Ето и обикновените им размери: [натисни тук]
Мапинга е в основата, ако го нямаше, нямаше да има и карти, от там нямаше да има игра. Много хора се интересуват от него. P.S. Уроците са за да се гледат, а темите са оставени отключени не за друго, а за да споделяте проблеми.