Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
DragonClaw
вт юли 21 2009, 03:24
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Това е урок, в който ще ви покажа как се прави Bunny Hop карта (потъващи блокове, телепорти, дестинации, healthcharger).
1.Потъващите блокове
[натисни тук]
-функция: func_door
-Angle (ъгъл): Down (надолу). Когато бръшовете трябва да влизат в стената ъгълът се променя.
-Speed (скорост на потъване): 100-150
-Delay before close (колко време блока да стои потънал): трябва да се вдига максимално бързо т.е. 1
2.Телепортиране
[натисни тук]
-блок с текстура "AAATRIGGER"
-функция: trigger_teleport
-Target: името на дестинацията на телепорта, която е описана по-долу
3.Дестинация на телепорта
[натисни тук]
-Point Entity: info_teleport_destination
-Name (име): тук пишете името, което сте написали за Target на телепорта (примера на картинката е с "tel2")
-Angle (ъгъл): може да зададете посока, на която да е обърнат играча при телепортиране, обикновено трябва да е обърнат към следващия левел
4.Healthcharger
[натисни тук]
[натисни тук]
[натисни тук]
Ето и обикновените им размери:
[натисни тук]

Изтегли таймер, бутони и healthcharger.

[ Редактирано пт юли 24 2009, 09:20 ]
Най-отгоре
{SENDPM=18}
WelcomE~
чт юли 23 2009, 05:28
Регистриран потребител #12
Регистриран: чт фев 19 2009, 09:54
съобщения: 1696
И аз ще поспамя:Ха-хо-хе
Най-отгоре
{SENDPM=12}
DragonClaw
чт юли 23 2009, 06:11
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Мапинга е в основата, ако го нямаше, нямаше да има и карти, от там нямаше да има игра. Много хора се интересуват от него.
P.S. Уроците са за да се гледат, а темите са оставени отключени не за друго, а за да споделяте проблеми.

[ Редактирано чт юли 23 2009, 06:12 ]
Най-отгоре
{SENDPM=18}
TeRMiNaTe
чт юли 23 2009, 08:10
Регистриран потребител #2418
Регистриран: чт юли 09 2009, 07:50
съобщения: 368
Аз се интересувам от мапинг.
Най-отгоре
{SENDPM=2418}
chesancho
вт дек 01 2009, 09:12
Регистриран потребител #5588
Регистриран: сб авг 15 2009, 04:09
съобщения: 25
АЗ викам ура за DragonClaw поне разбирам повечето работи ама за .wad фаиловете дето да са вградени в .bsp фаила нищичко не разбрах
Най-отгоре
{SENDPM=5588}
SkincaR
пн юни 28 2010, 05:41
Регистриран потребител #3057
Регистриран: пт юли 17 2009, 11:32
съобщения: 17
DragonClaw написа ...

Мапинга е в основата, ако го нямаше, нямаше да има и карти, от там нямаше да има игра. Много хора се интересуват от него.


Ако не го беше написал DragonClaw, то аз щях да го напиша Напълно вярно е това.А и аз също се интересувам от мапинг.
Най-отгоре
{SENDPM=3057}
oFF
ср ное 03 2010, 07:56
Регистриран потребител #4063
Регистриран: пн авг 03 2009, 01:46
съобщения: 19
И аз се интересувам от мапинг но съм начинаещ
Най-отгоре
{SENDPM=4063}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System