Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

Отиди на страница       >>  
Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
| HaRdY | QrosteN
пт сеп 16 2011, 06:29
Регистриран потребител #15750
Регистриран: пн сеп 13 2010, 12:15
съобщения: 52
Имам проблем със ВХЕ,как мога да махна лага от мапа които съм направил, гледах уроците които са правили в Сектора ама пак има много лаг се едно нищо не съм направил някои може ли да ми помогне ????
Най-отгоре
{SENDPM=15750}
DragonClaw
пт сеп 16 2011, 06:41
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Би ли поставил съдържанието на log файла, предполагам някъде имаш LEAK.
Най-отгоре
{SENDPM=18}
| HaRdY | QrosteN
пт сеп 16 2011, 06:59
Регистриран потребител #15750
Регистриран: пн сеп 13 2010, 12:15
съобщения: 52
Как да си поставя съдържанието на лог файла, и какво е това ЛЕАК.
Най-отгоре
{SENDPM=15750}
| HaRdY | QrosteN
пт сеп 16 2011, 07:06
Регистриран потребител #15750
Регистриран: пн сеп 13 2010, 12:15
съобщения: 52
И това дет беши направил урока за лага направих същото и не се маха лага със NULL сложих както пишеше и на всеки кашон му задодах фун_валл.
Най-отгоре
{SENDPM=15750}
DragonClaw
пт сеп 16 2011, 07:09
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
В същата директория, в която ти е .rmf/.map файла трябва след компилиране да имаш и текстов документ с името на картата. Отвори го, копирай и постави съдържанието му тук.
Най-отгоре
{SENDPM=18}
| HaRdY | QrosteN
пт сеп 16 2011, 07:13
Регистриран потребител #15750
Регистриран: пн сеп 13 2010, 12:15
съобщения: 52
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\hlcsg.exe C:\Users\Utente\Desktop\fy_snow_2
Entering C:\Users\Utente\Desktop\fy_snow_2.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.05 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.14 seconds)

Using Wadfile: \program files\valve\counter-strike 1.6 sector edition\valve\liquids.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (32 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\counter-strike 1.6 sector edition\valve\decals.wad
- Contains 17 used textures, 56.67 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\counter-strike 1.6 sector edition\valve\halflife.wad
- Contains 13 used textures, 43.33 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\counter-strike 1.6 sector edition\cstrike\cstrike.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (123 textures in wad)
Including Wadfile: \program files\valve hammer editor\tools\zhlt.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\counter-strike 1.6 sector edition\cstrike\tempdecal.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\counter-strike 1.6 sector edition\cstrike\cs_office.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (102 textures in wad)

added 1 additional animating textures.
Texture usage is at 0.19 mb (of 4.00 mb MAX)
0.23 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\hlbsp.exe C:\Users\Utente\Desktop\fy_snow_2

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...505 (0.02 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Users\Utente\Desktop\fy_snow_2.prt'
SolidBSP [hull 1] 424 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 2] 427 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 3] 434 (0.02 seconds)
0.20 seconds elapsed

----- END hlbsp -----
Най-отгоре
{SENDPM=15750}
DragonClaw
пт сеп 16 2011, 07:21
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
На лог-а виждам само hlcsg и hlbsp, hlvis и hlrad изобщо ги няма, сигурен ли си че настройките на програмата са в ред?
Най-отгоре
{SENDPM=18}
| HaRdY | QrosteN
пт сеп 16 2011, 07:27
Регистриран потребител #15750
Регистриран: пн сеп 13 2010, 12:15
съобщения: 52
еми да за да я настроя гледах от цс.бг.инфо
Най-отгоре
{SENDPM=15750}
DragonClaw
пт сеп 16 2011, 07:30
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
[натисни тук] провери дали съвпадат с тези.
Най-отгоре
{SENDPM=18}
| HaRdY | QrosteN
пт сеп 16 2011, 07:38
Регистриран потребител #15750
Регистриран: пн сеп 13 2010, 12:15
съобщения: 52
Game Data Files:Не са същите ас сам сложил само 1 файл дет се казва:
cs_expert-tom793_wc35
Най-отгоре
{SENDPM=15750}
Отиди на страница       >>   

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System