Флагове(видях, че има, но два flag-a липсват): +А - изключено копче, анимирана текстура +0 - включено копче, анимирана текстура ~ - използване главно за лампи(може да се съчетае с +0/a) -0/а - ако има -0, -1, -2, на места ще изгелжда все едно сте одрязали и сте сложили друга текстура. { - прозрачни текстури(при Rneder mode - solid) ! - поставя се пред името на течности scroll - използва се за водопади, движещ се текст и тн.
Специални текстури: CLIP - Прозрачна текстура през, която минават патрони ORIGIN - използва се за всякаккви оси(Примери: панти, ос на завиване на func_vehicle, func_train и func_tracktrain) aaatriger- използва се за всички trigger ентитита + още някои(който след компилация с каквато и да е текстура не се виждат)
aaa_hurt - За улеснение, ползва се за trigger_hurt
aaa_multi - За улеснение, ползва се за trigger_multiple
aaa_once - За улеснение, ползва се за trigger_once
aaa_push - За улеснение, ползва се за trigger_push
aaa_push2 -За улеснение, ползва се за trigger_push, но с нея може да се покаже посоката на trigger-а
sky - използва се за небе* null - напълно прозрачна текстура, която се използва за покриване на страните, които не се виждат. skycull - също се използва за небе* skip** - hint - Намалява полигоните(поставя се на завои) bevel** -
Поставил съм всички специялни текстури в 1 WAD: Download
* когато ползвате skycull за небе, то прави sky просто прозрачна текстура, която също може да се ползва, като null ** не зная за какво служат, ако може някой да ми помогне?
човек да знайш как мога да си опрая светлината в мапа shot като пусна мапа без да слагам light и пак ми свети в мапа а ас искам да си сложа светлината сам !!