Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

SECTOR.BG Counter-Strike Community - The Best CS 1.6 Servers in the World! :: Форуми :: Общност :: Mapping
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Грешки, които могат да възникнат при компилация и как да ги оправим.
Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
KrA40n1
пт сеп 30 2011, 06:39
Регистриран потребител #18189
Регистриран: вт юни 07 2011, 01:30
съобщения: 56
Комлилиране чрез Command Prompt
Обаче не знам как се добавят допълнителните настройни на zhlt във VHE

Грешка:

Error: Entity 128, Brush 1, Side 7: has a coplanar plane
Error: Entity 0, Brush 207: outside world
Error: Entity 128, Brush 2, Side 0: plane with no normal

Как да оправим:
Map>>Go to brush number:
Цък!
Като на Еntity пиште
Entity 128

В случая 128, а на Brush
Brush 1

В случая 1 и триете и правите наново, ако структурата не може да се възприеме не я правете повторно!

Грешка:
Brush with coplanar faces

Причина:
Една страна с "три" ръба:
Цък!
Как да оправим:
Прмахваме тремахваме "третият" ръб като го влачим до единия от истинските. Появятва се едно съобщение на което даваме "Yes".

Грешка:
Error: Exceeded MAX_PATCHES

Прична за възникване:
Карта е твърде голяма и компилаторът за осветяване не може да възприеме.
Как да оправим:
Ако компилирате чрез Comand Prompt просто добавяте -chop 128 след hlrad.
  • Как се осветява принципно:
    Цък!
  • След промяната:
    Цък!

Забележка: това прави сенките по-некачествени!!!

Грешка:
Error: Bad Surface Extents

Причина:
Най-често се получава при грешка "texture axis perpendicular to face", когато режете, в Hammera, но може да се получи при твърде голямо разтегляне(>10).
Как да оправим:
Ако е първата причина:
Map>>Check for problems маркирате го и давате "Fix all of type", ако е заради второто - в .log-а пише коя е текстурата търсите и оправяте.

Грешка:
Error: Exceeded MAX_MAP_MIPTEX

Причина:
Твърде много използвани текстури или прекалено използване на една текстура
Как да оправим:
Пишете -texdata 8192 след hlcsg

=== LEAK in hull 0/1/2/3 ===

Причина:
има дупка в картата(до безкрайността)
Цък!
Как да оправим:
ще дам 2 начина:
1.Чрезleackmarker:
От "Select files давате първо .map файла на карата ви, след това .lin файла и трябва да е отбелязан.
2.Ограждате цялата карта в небе(може да пробвате местата които не се виждат да използвате null.



[ Редактирано пт мар 02 2012, 09:30 ]
Най-отгоре
{SENDPM=18189}
DragonClaw
пт сеп 30 2011, 06:47
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Добро уроче, на много хора може да е полезно. Вероятно единственото, което трябва да се допълни е, че качването на -chop до повече от стойността по подразбиране (64) влошава доста качеството на сенките на вътрешните пространства, както и отразената светлина.
Най-отгоре
{SENDPM=18}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System