Комлилиране чрез Command Prompt Обаче не знам как се добавят допълнителните настройни на zhlt във VHE
Грешка:
Error: Entity 128, Brush 1, Side 7: has a coplanar plane Error: Entity 0, Brush 207: outside world Error: Entity 128, Brush 2, Side 0: plane with no normal
Как да оправим: Map>>Go to brush number: Цък! Като на Еntity пиште
Entity 128
В случая 128, а на Brush
Brush 1
В случая 1 и триете и правите наново, ако структурата не може да се възприеме не я правете повторно!
Грешка:
Brush with coplanar faces
Причина: Една страна с "три" ръба: Цък! Как да оправим: Прмахваме тремахваме "третият" ръб като го влачим до единия от истинските. Появятва се едно съобщение на което даваме "Yes".
Грешка:
Error: Exceeded MAX_PATCHES
Прична за възникване: Карта е твърде голяма и компилаторът за осветяване не може да възприеме. Как да оправим: Ако компилирате чрез Comand Prompt просто добавяте -chop 128 след hlrad.
Причина: Най-често се получава при грешка "texture axis perpendicular to face", когато режете, в Hammera, но може да се получи при твърде голямо разтегляне(>10). Как да оправим: Ако е първата причина: Map>>Check for problems маркирате го и давате "Fix all of type", ако е заради второто - в .log-а пише коя е текстурата търсите и оправяте.
Грешка:
Error: Exceeded MAX_MAP_MIPTEX
Причина: Твърде много използвани текстури или прекалено използване на една текстура Как да оправим: Пишете -texdata 8192 след hlcsg
=== LEAK in hull 0/1/2/3 ===
Причина: има дупка в картата(до безкрайността) Цък! Как да оправим: ще дам 2 начина: 1.Чрезleackmarker: От "Select files давате първо .map файла на карата ви, след това .lin файла и трябва да е отбелязан. 2.Ограждате цялата карта в небе(може да пробвате местата които не се виждат да използвате null.
Добро уроче, на много хора може да е полезно. Вероятно единственото, което трябва да се допълни е, че качването на -chop до повече от стойността по подразбиране (64) влошава доста качеството на сенките на вътрешните пространства, както и отразената светлина.