Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
kle4ka
чт окт 01 2009, 01:02
Регистриран потребител #10773
Регистриран: вт сеп 22 2009, 10:21
съобщения: 10
значи може ли дами помогнете за деатхрун карта искам да направа ето такав капан знам че е с func_door_rotating но неми става ясно с какви настройки точно... правя,според мен сичко точно, и накрая капрана не се върти както искам :\ ако не ви затроднявам много, а се надявам да не е така, моля да ми помогнете
Най-отгоре
{SENDPM=10773}
DragonClaw
чт окт 01 2009, 01:53
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Ще ти го напиша тук. По принцип има урок специално за детрън карти и то в 2 части, но ще ти обясня малко по-подробно.
За долния капан (с двете се въртящи цилиндърчета първо трябва да си направиш собствен цилиндър. Кликваш на BlockTool и намираш прозореца (трябва да ти е в дясно), където си избираш фигурата ти да е цилиндър и избираш колко страни да има (аз лично работя винаги с 20 и за малки и за големи цилиндри):

След това си го изчертаваш от топ изгледа, кликваш върху чертежа и даваш дясно копче - create object. Сега за да го завъртиш накъдето искаш маркирай цилиндъра, кликни върху него веднъж с ляво копче и сега белите квадратчета, чрез които местиш трябва да са станали 4 - в 4те ъгъла (пояснявам в случай, че не си съвсем запознат ). Толкова за цилиндъра, сега да направим оста, по която ще се върти. Вземи текстура "origin" и направи мислената ос чрез нея:

Това са бръш-овете (блоковете), от които имаш нужда. Сега е време да направим функцията - за целта маркирай и цилиндъра и неговата ос, следкоето изпълни команда Ctrl + T. Ще ти излезе прозорче, в което горе, ляво си избираш името на функцията. Ти намери и избери func_door_rotating:

В дясно имаш Angle - от там избираш ъгъл на въртене. По-долу ще напиша за настройване на ъгъла. По-долу имаш определени параметри. Ето и тези, които ще трябва да настроиш:
Name - тук слагаш име на капана (по-късно когато му правиш бутон името ще е необходимо)
Speed - тук избираш скорост на въртенето. За лесна карта мога да ти препоръчам 100-150 (каквато горе-долу е на bkm), а за по-трудна най-много 300, да речем.
delay before close - по-долу се избират градусите на въртене. Както знаеш, 360 градуса са пълен уборот. Ако примерно сложиш на твоя цилиндър Degrees 1440, следкато се завърти 4 пълни уборота, той ще се завърти на обратно. Именно delay before reset е времето, след което цилиндърът да се завърти на обратно.
damage inflicted when blocked - както знаеш на лесните карти в deathrun такива капани могат да се бъгват чрез клякане, а на други не могат. Ако сложиш примерно 100 damage на този параметър, при опит за бъгване чрез клякане играчът ще умре.
Distance (deg) - тук избираш колко да ти се върти цилиндъра, както казах по-горе 360 е пълен уборот. За такъв капан ти препоръчвам минимум 1440 и максимум 2880 (4 и 8 уборота).
Сега е време да настроиш ъгъла на въртене. Компилирай картата и виж на къде ти се върти цилиндъра. Ако не е по желания начин, маркирай цилиндъра и изпълни Edit - Properties. Това е вече познатия ти прозорец за функциите. Кликни горе на етикет "Flags" и избери флаг "X Axis". Ако пак не си постигнал желания резултат, пробвай различни комбинации от Angle и флагове X Axis/Y Axis докато го постигнеш (всичко зависи от посоката, на която искаш да се върти).
Това е всичко за цилиндъра. При горния капан начина е същия. Само ще ти покажа как да направиш тунела/кръга. От прозорчето, от което горе избра cylinder сега избери arch. Изчертай го пак от топ изгледа, и когато дадеш create object ти излиза този прозорец:

Ето и за какво служат параметрите там:
Wall width: дебелина на стената. Препоръчвам ти да не я правиш много дебела - 8 или 16 units
Number of sides: тук си избираш колко страни да има арката - както при цилиндъра ти препоръчвам 20
Arc: тук избираш колко градуса да ти е арката - следва да напишеш 360 за да е цялата.
Start angle: избираш начален ъгъл. Обезсмисля се от това, че можеш ръчно да си го завъртиш сам после.
Add heigh: слага различна височина на всяка стена на арката. Може да се използва при направата на стъпала-спирали, но също го смятам за безсмислено.
От всичко написано горе трябва да използваш първите 2, а 3тото да ти е на 360. След това даваш "Ok" и арката ти е готова. Сега отново я завърташ накъдето ти трябва. Трябва да спомена и дупките - просто изрязваш, скъсяваш или удължаваш определени страни. От там нататък оста и функцията са същите. Ако имаш нужда от още нещо пиши.
Най-отгоре
{SENDPM=18}
kle4ka
пт окт 02 2009, 12:43
Регистриран потребител #10773
Регистриран: вт сеп 22 2009, 10:21
съобщения: 10
оо човек златен си!мерси много
Най-отгоре
{SENDPM=10773}
WildBeast
нд окт 04 2009, 06:00

Регистриран потребител #4866
Регистриран: сб авг 08 2009, 02:47
съобщения: 47
За да не правя нова тема, може ли да напишеш урок как да си направим собствен чедър като тези от hns картите?
Най-отгоре
{SENDPM=4866}
powah
нд окт 04 2009, 06:39
Регистриран потребител #7823
Регистриран: сб авг 29 2009, 03:01
съобщения: 6
чЕдър ли хахаххаха
Най-отгоре
{SENDPM=7823}
DragonClaw
нд окт 04 2009, 06:46
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Spike с 8 страни wtf

[ Редактирано нд окт 04 2009, 06:46 ]
Най-отгоре
{SENDPM=18}
WildBeast
нд окт 04 2009, 07:20

Регистриран потребител #4866
Регистриран: сб авг 08 2009, 02:47
съобщения: 47
DragonClaw написа ...

Spike с 8 страни wtf

Да, но е плосък и не прилича на чедър . Именно за това писах, не че не знам от къде да го направя .
Най-отгоре
{SENDPM=4866}
DragonClaw
нд окт 04 2009, 07:44
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Тогава си писал излишно.
Най-отгоре
{SENDPM=18}
WildBeast
нд окт 04 2009, 08:55

Регистриран потребител #4866
Регистриран: сб авг 08 2009, 02:47
съобщения: 47
Пак не ме разбра, но както и да е ще си намеря начин да го изрежа, така че да заприлича на чедър.
Най-отгоре
{SENDPM=4866}
_Naidenov
сб окт 10 2009, 10:12
Регистриран потребител #12065
Регистриран: нд сеп 27 2009, 12:12
съобщения: 11
благодаря много!
Най-отгоре
{SENDPM=12065}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System