Хайде да се придържате към темата ако обичате - това не е форум по български език, а за CS. Прекратете, ако обичате, безсмислените спорове - темата е за хора които изпитват затруднения да си закупят ваучери - нека от тук нататък само такива пишат в нея. Благодаря предварително.
Значи при мен има някакъв проблем, защото не идва от вчера. Опитах да попитам на някакъв емейл, но не получих отговор. Надявам се от тук някой нещо да каже, къде мога да проверя дали има проблем, щото ми се играе яко!!!!
предполагам си писал за проблема си на support@sector . bg (без разстоянието). Точно от него очаквай и отговор. Може да се забави, тъй като сега са Коледни празници, но имай търпение
Да да, ясно е, че са празници. Весели празници на всички! Ще е хубаво да има някакви разяснения за всеки вид плащане някъде по страницата индивидуално, защото от много спам трудно се намират нещата във форума.