Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
DragonClaw
пт окт 30 2009, 05:07
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
В този урок ще разберете как да си направите 35hp KA карта.
Вдъхнових се да го напиша от това, че в Sector вече си имаме и КА сървър.
Първо маркирайте Entity Tool и направете стартовите позиции. Те не трябва да са на местата, на които искате. Най-често се правят в отделна черна стая под картата. Но ако вашата карта е достатъчно висока, може и да ги сложите на високо в картата:

Сега предварително си сложете game_player_hurt (то е от point entities). Задайте му:
Name (име) - в случая моето ще е "hurt"
Damage to apply - 65
Сега под всяка стартова позиция по отделно направете блок с "aaatrigger" текстура и им задайте функция trigger_multiple. След това на параметъра "Target" напишете името, което сте сложили на game_player_hurt (моето е hurt).

Това е същността на 35 hp стила.
Сега следкато стартовите ни позиции витаят из облаците под тях, и по-точно под trigger_multiple задължително, направете пак блокчета с "aaatrigger" и им задайте функция trigger_teleport (отново телепортите трябва да са толкова, колкото са и стартовите позиции на играчите). Всеки отделен телепорт трябва да има различен target, примерно за отбора на CT аз слагам имена: ct1; ct2; ct3 и т.н. Сега вече вземете Entity Tool и направете info_teleport_destination на местата, на които по принцип искате да ви стартират играчите. И съответно ги именувайте с имената на телепортите: ct1; ct2; ct3 и т.н.

Това е всичко за 35hp стила.
Сега за да изглежда картата ви по-добре изпипана маркирайте дестинациите и ги насочете към средата на картата от Angle, за да не гледат настрани или назад. Друго, което можете да направите, е да си сложите камера (вижте как от тук), за да може играчите да не виждат вашата черна стая. преди да са си избрали отбор.

[ Редактирано пт окт 30 2009, 05:09 ]
Най-отгоре
{SENDPM=18}
TeRMiNaTe
пн ное 02 2009, 06:31
Регистриран потребител #2418
Регистриран: чт юли 09 2009, 07:50
съобщения: 368
Не забравяйте, че на Knife Maps по принцип се играят с нож. Именно за това, трябва да пригодите картата си специално за тази цел. Ето как става това:

Първо си създавате ентити-то player_weaponstrip . То ще ограби всички играчи от оръжията им, включително и ножа.
Затова трябва да направите друго, което да дава нож. За целта създавате game_player_equip . С негова помощ вие можете да дадете каквото си искате оръжие на играчите (включително и нож). Ако сте със vhe 3.5 или по-нова версия в настройките му ще видите лист с оръжия. Отивате на Give Knife и му слагате Yes. Ако сте със по-стара версия в настройките изключете SmartEdit мода. Натиснете Add и въведете следните настройки:
Key = weapon_knife
Value = 1
Натиснете ОК, и след това можете отново да си пуснете SmartEdit мода. Затворете настройките на entity-то.

И накрая, за да приключите със отнемането на оръжия трябва да си създадете блок със aatriger някъде във въздуха (където играчите никога не биха го достигнали!) и му задайте функцията func_buyzone. Така никой няма да може да си купува оръжия и всички ще играят с нож.

Забавлявайте се!

[ Редактирано пн ное 02 2009, 06:31 ]
Най-отгоре
{SENDPM=2418}
SkincaR
чт апр 08 2010, 06:18
Регистриран потребител #3057
Регистриран: пт юли 17 2009, 11:32
съобщения: 17
Не знам дали точно тук е темата, но искам да попитам защо повечето от нещата на Entity Tool-а ми ги няма.Примерно има около 20 неща, а телепортирането и още куп неща ги няма.Знам, че някои са скрити, но като пробвах да направя играчите на 35 hp не стана.И искам да разбера нещо от версията на самата програма ли е или от версията на tool-овете.
Най-отгоре
{SENDPM=3057}
DragonClaw
пт апр 09 2010, 12:58
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Entity-тата се разделят на две групи - Point и Brush entities. Първите ги слагаш с entity tool, а за другите правиш блок с определена текстура, в зависимост от значението на функцията и изпълняваш Ctrl + T.
Най-отгоре
{SENDPM=18}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System