Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

SECTOR.BG Counter-Strike Community - The Best CS 1.6 Servers in the World! :: Форуми :: Общност :: Mapping
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
проблем с компилирането на 1 карта
Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
otikz`
нд ное 08 2009, 08:09
Регистриран потребител #13581
Регистриран: нд окт 11 2009, 04:14
съобщения: 38
ами значи направих си всичко по картата и я пускам да се компилира и ми дава тази грешка и незмам от какво е и как да я оправя



[ Редактирано нд ное 08 2009, 09:55 ]
Най-отгоре
{SENDPM=13581}
DragonClaw
пн ное 09 2009, 02:32
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Копни тук log-а от компилирането.
Най-отгоре
{SENDPM=18}
otikz`
пн ное 09 2009, 03:41
Регистриран потребител #13581
Регистриран: нд окт 11 2009, 04:14
съобщения: 38
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "D:\D\Zabavlenia\game\cs 1.6"


** Executing...
** Command: D:\D\ZABAVL~1\vhE\tools\hlcsg.exe
** Parameters: "d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2" -nowadtextures

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\D\ZABAVL~1\vhE\tools\hlcsg.exe d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2 -nowadtextures
Entering d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2.map
Error: Entity 13, Brush 0: mixed face contents
Texture ORIGIN and ORIGIN
Error: mixed face contents
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file [натисни тук] for a detailed explanation of this problem

Error: Entity 13, Brush 0: mixed face contents
Texture ORIGIN and ORIGIN
Error: Entity 13, Brush 0: mixed face contents
Texture ORIGIN and ORIGIN

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: D:\D\ZABAVL~1\vhE\tools\hlbsp.exe
** Parameters: "d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\D\ZABAVL~1\vhE\tools\hlbsp.exe d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: D:\D\ZABAVL~1\vhE\tools\hlvis.exe
** Parameters: "d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\D\ZABAVL~1\vhE\tools\hlvis.exe d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: D:\D\ZABAVL~1\vhE\tools\hlrad.exe
** Parameters: "d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\D\ZABAVL~1\vhE\tools\hlrad.exe d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "d:\d\zabavlenia\deathrun_w00dfun_beta2.bsp" "D:\D\Zabavlenia\game\cs 1.6\cstrike\maps\deathrun_w00dfun_beta2.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"The system cannot find the file specified."


в директория Д имам папка Д не е убъркано или грешката да е от там щот слагах rmf-to на десктопа и пак нестана
също не е и от директориите на инструментите или директорията на играта защото преди това тествах няколко капана във друг отделен мап

[ Редактирано пн ное 09 2009, 03:56 ]
Най-отгоре
{SENDPM=13581}
affro1
пн ное 09 2009, 04:27
Регистриран потребител #13924
Регистриран: нд ное 08 2009, 09:01
съобщения: 42
Изтегли си Orbital Studio Batch Complier,в сайта го има аз имам сащия проблем,но с орбитала нямам проблеми.
Ако искаш да ти обесня как се работи с него skype:jonkata45
Най-отгоре
{SENDPM=13924}
DragonClaw
пн ное 09 2009, 04:32
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Провери си настройките на VHE за всеки случай. След това fix-ни тази грешка:
Error: Entity 13, Brush 0: mixed face contents
Texture ORIGIN and ORIGIN
Error: Entity 13, Brush 0: mixed face contents
Texture ORIGIN and ORIGIN
Не може да има различни faces на блока, когато имаш origin текстура.
Най-отгоре
{SENDPM=18}
otikz`
пн ное 09 2009, 06:38
Регистриран потребител #13581
Регистриран: нд окт 11 2009, 04:14
съобщения: 38
ooo да човек Благодаряти хипер много
Най-отгоре
{SENDPM=13581}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System