Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

SECTOR.BG Counter-Strike Community - The Best CS 1.6 Servers in the World! :: Форуми :: Общност :: Mapping
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Забавно: Защо да не качваме картите си във fpsbanana.com?
Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
DragonClaw
сб дек 26 2009, 07:59
Регистриран потребител #18
Регистриран: пт фев 20 2009, 01:58
съобщения: 791
Както знаете, fpsbanana.com е световно известен и много посещаван сайт. И точно за това - сред толкова много потребители, посещаващи сайта, няма как поне малка част от тях да не са абсолютни идиоти! И преди съм имал безсмислени спорове с такива хубостници, но този просто ме повали на земята най-безпощадно, като Митьо Крика - трабант
Както знаете, преди няколко дни пуснах картата си deathrun_alpin_spring, пролетна версия на deathrun_alpin_final, която съществува от месеци.
[натисни тук] - Ето линк-а на картата alpin_spring във fpsbanana.com. Ако влезете, ще забележите, че достатъчно ясно ПИШЕ в Additional info, и се ИЗОБРАЗЯВА в последната картинка, че стената се чупи => служи за забавяне на контрите, докато изтече времето, в което те биха могли да дадат retry.
И така, сега ще ви презентирам интелектуалния ни диалог.
Първо, той казва следното: "CT stuck at the first part and can't move farther". В превод: "Контрите са заклещени в началото и не могат да помръднат", при което, както може да се досетите, най-вероятно именно той ми rate-ва картата с оценка 2.7/10, но анонимно!
След това, аз естествено го питам (меко казано смутен ): "Where, anonymous drunk noob?". Тук ще спестя превода.
Не особено по-късно и пристига отговорът му, който пак е въпрос : "Tell me how can ct move farther than spawn point?". Превод: "Кажи ми, как контрите могат да помръднат по-далеч от стартовите си позиции?", при което се хванах за главата и едва не паднах от стола.
И така де, обясних му за какво, аджеба, става въпрос. Сега в крайна сметка, картата deathrun_alpin_spring ще е принудена да търпи оценка 2.7/10 заради неговото невежество.
Поука: Ако ще качвате карта във fpsbanana.com, се въоражете с търпение, толерантност и лекарства (но не с цел самоубийство чрез натравяне)!
GL & HF!
Весели празници!
Най-отгоре
{SENDPM=18}
TeRMiNaTe
сб дек 26 2009, 11:19
Регистриран потребител #2418
Регистриран: чт юли 09 2009, 07:50
съобщения: 368
За жалост и аз не съм много доволен от потребителите там. Последната ми карта - [натисни тук] пострада доста тежко от анонимен потребител, който каза, че се дублирала с друга. Може да прегледате коментарите, за да разберете точно за какво говоря, но е повече от ясно че няма основания за това. Единственото общо между картите е че има мрежа, като другата е модел, а моята аз съм си я правил (да не говорим колко дъст карти има, които по тази логика всички са дубликати...). Както и да е, свързах се най-накрая с главния админ и го помолих да махне това черно петно (доклада за дублиране) от картата ми и евала на човека - направи го. Все още обаче рейтинга на картата е 7.5, при положение, че от 6 гласа, 4 са пълни десятки.
За това ще ви дам един съвет от мен - ако ще ползвате fpsbanana - добре, но не гледайте рейтинга, защото много подвежда.
Най-отгоре
{SENDPM=2418}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System