Добре дошли

Потребителско име:

Парола:


Запомни ме

[ ]

Свържи се с нас

Форуми

Редактори:Kobri, Lucky, SleepWalker, perfektnoto savur6enstvo, Lummox, -ThugLife-, Xfirb, pochti perfekten*, Keep Hope Alive
Автор Отговор
[J]B
ср яну 20 2010, 01:39
Регистриран потребител #14015
Регистриран: чт ное 19 2009, 04:21
съобщения: 6
Нов мап - deathrun_wizard_final ! Дано ви хареса и се надяваме скоро да се играе в сървърите ви.
Map maded by KaKaTa ;] and d0n'7 sh0o7 m3 bAby
[натисни тук] <--- Download

[ Редактирано ср яну 20 2010, 01:51 ]
Най-отгоре
{SENDPM=14015}
TeRMiNaTe
ср яну 20 2010, 03:18
Регистриран потребител #2418
Регистриран: чт юли 09 2009, 07:50
съобщения: 368
Първо, мерси че си сложил снимки.
Второ, недей да слагаш final таг на карта, която не е завършена, защото по принцип се слага след като всички бъгове са изчистени.
Трето, ето какво можеш да подобриш:
*бутоните на доста капани се мърдат преди да се активират - оправя се от Don't Move флага.
*последния бутон, който трябва да бъде натиснат от CT след минаване на картата има прекалено малък Delay Before Reset (10 ще е добре)
*на втория капан буталата се сливат със стената и се получава бъг, или ги скрий отзад и им сложи малко LIP, или ги избутай малко напред (ако искаш да се виждат) и пак сложи LIP
*не разбрах тези падащите кубчета на първия етаж какъв смисъл имат? Като паднеш не те убива, така че за мен няма смисъл от тях.
*на капана преди въпросните кубчета пак се получава мазало с текстурите - можеш да го оправиш като боядисаш крайните стени на капана в синьо.
*палката пада буквално в земята...? Според мен ще е по-добре да я скъсиш малко откъм дръжката, както и да преместиш origin-а малко по-нагоре (ако стои точно на пътя няма проблем, стига да не е под него)
*точно преди края на първия етаж има едни подвижни блокчета. Не знам дали си забелязал, но ако караш право напред няма никакъв шанс да паднеш понеже са много близо едно до друго (ако това е била целта ти - ок, но така много лесно се избягват капаните, а и също можеш да се бъгнеш много гадно).
*на втория етаж кубчетата вече правят dmg, но винаги могат да бъдат избегнати с highjump.
*вентилатора на втория етаж, няма да е лошо да го обградиш със clip, за да не може да се качват играчите на него. Както и можеш да промениш леко дистанцията на перките - да се дели на 90, защото иначе застават накриво.
*взимането на оръжие става малко бавно и може да бъде доста досадно
*стълбата в T Spawn няма нужда да е до върха, може да завърши на нивото на последния етаж за по-лесно придвижване.

Изброявам ти всички тези неща, за да можеш да подобриш максимално картата си.
Най-отгоре
{SENDPM=2418}
otikz`
чт яну 21 2010, 09:22
Регистриран потребител #13581
Регистриран: нд окт 11 2009, 04:14
съобщения: 38
aaaaaaAAAaaaaAAa очите ми....
човек боли :Х
Най-отгоре
{SENDPM=13581}
 

Иди:     Най-отгоре

Colour Key:
Главен Администратор, Администратор, Support, Екип, CS Админ, VIP, Miss Sector.BG, Потребител

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System