deathrun_freaky_egypt така ... общо етажите са 4 капаните несъм ги бройл колко точно са.. spawn points за CT са 34 а за Т са 3 на 3-тия етаж при Т има еdно 230 lj след като се вземе има 3 flasha 2 smoke i 1 HE ето и малко снимки... сега остана само да чакам коментари.. xD
имаше още 1 грешка 1 от траповете не се виждаше въпреки че всичко беше както трябва, но както и да е сега сичко е добре срр че трябваше да тряваше да се тегли толкова пати но сега всичко е добре и несмятам че ще има други дрешки deathrun_freaky_egypt_fixed2
Не е ли малко дразнещо на всеки ъгъл да има чупеща се земя? Все едно, освен това виждам, че си копирал и доста работи от творчеството на моя милост, примерно: 1.LJ-то в стаята на Т (като bj-то на alpin...) 2.Онзи тунел, под който минаваш крауч (леко изменен, но пак е нещо подобно на този от alpin или този на bugmeifyoucan след телепорта) 3.Автоматичните вратички за стрейф джъмп като на forgotten. 4.Капана с въртящото се квадратче и стената, която убива от едната страна (пак като на forgotten) 5.BunnyHop-а към края на мапа (е айде, вече на много карти го има) Не че ще умра, просто за да се играят картите, трябва да се създават нови и уникални капани (поне според мен), ето защо extreme/temple/piirates са мъртви и погребани. Има и от други карти, но стига толкова. Освен това ми мъчеше душата да кажа, че има някои капани които се преместват/въртят или каквото там правят със скоростта на светлината и е много трудно да се минат без жертва, което в детрън картите не е препоръчително - наистина, капаните трябва да са трудни, но не да се минават задължително с жертва. И още нещо за финал - rar-а на картата е направен така, че fireball.spr да се намира в sprites/deathrun_freaky_egypt_fixed2/fireball.spr, а всъщност картата изисква да се намира в sprites/deathrun_freaky_egypt/fireball.spr. Също, ако картата ще се слага в сървър, трябва да се направи RES файл заради спрайта.