Първо, трябва да споделя, че видях overview картинка на оригиналнанта source карта, и въпреки, че геймплей-а там е лош, като цяло картата ми хареса, и решихме да я направим за 1.6. Сега в последователни бета версии тестваме различни оптимизации, за да може накрая всичко да е перфектно. Ето го и overview-то на оригинала:
Ето и overview от бета7: И тъй като вече сте играли предишни бета версии, няма нужда да се обяснявам повече, пуснах тема за картата, за да изкажете отзиви. Няма да оставям линк за теглене на бета7, ще я видим в действие когато се пусне в Classic2.
Вече наближаваме финала. Последната бета, която сте играли е b10 - [натисни тук] Единствения проблем, от който някои от вас се оплакаха е, че картата е твърде светла. Това вече е оправено. Ето как изглежда (б10):
А ето и как ще изглежда картата нататък:
Контраста и яркостта skybox-а (небето) са намалени, а околната светлина е потъмнена. Надявам се така да няма недоволни. Другото, което искам да ви питам е дали искате да се сменят сегашните текстури на пясъка и пътеката, защото те също са доста светли:
Предложение за замяна с тези от awp_india:
Ето и преглед как би изглеждал pcg с тях:
Ако пък и тези от awp_india не ви харесват, ще помисля за друг вариант. Освен това, можете да давате и всякакви предложения за промяна откъм геймплей.
Време за бета19. За да не качвам всички снимчици тук, ето линкче от фпсбанана: [натисни тук] Последните промени са около ярд и А бомба. Изходът на тунела е променен, за да може Т да не влизат в гръб на СТ, на последната картинка (overview) това е отбелязано с номер 2. Другото ново - нов път за влизане на самата площадка на бомбата - номер 1, и последната промяна - площадката отляво на бомбата - номер 3. Всички тези промени са с цел контрите да могат да опазват А бомба по-лесно. Няма да коментирам дизайн промените тук, защото няма нужда, просто споделяйте какво мислите за геймплей-а какъвто е в момента.