Принципно, както знаете, всеки такъв опит за блок моментално отива в прозорчето на alt+p. Има обаче начин и да не е така. Първо трябва да кажа, че е възможно блок да има вдлъбнати ръбове без да е ерор, стига нито една страна от този блок да няма вдлъбнати ръбове. Пример: [натисни тук] Този блок е ерор - това е пределно ясно. Както съм написал по-горе, трябва нито една от страните на блока сама за себе си да няма вдлъбнат ръб. На блока от картинката грешни са горната и долната страна. За да ги оправим, трябва да разделим горните страни на две отделни части (чрез clipping tool): [натисни тук] Сега вече страните, които бяха грешни са оправени. Нека да направим вдлъбната част отново: [натисни тук] Работи! Сега след като успяхме да си построим блок с вдлъбнати ръбове е време да направя една много важна бележка: [натисни тук] На 3д изгледа съм очертал 2 страни, които ще ползвам за пример. Въпреки, че блок-а от картинката не се води ерор на "check map for problems", той всъщност е, защото може би порутения енджин на играта не позволява подобни страни - успоредни, стоящи в съседство. Компилацията на картата ще протече нормално, но ако оставите такъв блок, когато разгледате картата си, той просто ще е пренебрегнат. Така че, той би могъл да съществува само с подобна форма (примерно): [натисни тук] или пък такава: [натисни тук] или пък някаква друга - зависи от случая.
Приложението на такива блокове може да влезе в правенето на скали без ръбове, на които играчът да може да се запре, за завои на пътища и други.